Terugblik 2024
Op 28 november 2024 organiseerden DDMA het event DDMA NEXT waarop de DDMA Customer Data Awards werden gepresenteerd. Als winnaar uit de bus kwam Cosmeticabedrijf Rituals. Bekijk hier de terugblik.
Terugblik 2024Doe mee aan de
De DDMA Customer Data Awards is dé competitie voor ambitieuze dataspecialisten die erkenning willen voor hun werk. De organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen vallen uiteindelijk in de prijzen.
Deadline voor inzenden: 18 september
Deze categorie is bedoeld voor organisaties die een volledige datatransformatie hebben ondergaan binnen de gehele organisatie, waardoor ze meer marketing kunnen bedrijven op basis van data en analytics.
Wil je meer weten over deze categorie en een case inzenden? Lees meer via de onderstaande knop
Lees meerDeze categorie is bedoeld voor organisaties die een specifieke innovatieve data-oplossing hebben bedacht voor één of een aantal onderdelen van de organisatie.
Wil je meer weten over deze categorie en een case inzenden? Vraag dan het caseformat aan.
Lees meer15 april 2025
Opening inzendingen
18 september 2025
Deadline inzending cases
9 oktober 2025
Bekendmaking genomineerden
28 oktober 2025
Jurydag live op het DDMA-kantoor met presentaties van genomineerden aan de jury
11 november 2025
Online Digital Talk met presentaties van de genomineerden
27 november 2025
De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Awards tijdens DDMA NEXT
Als jij een nominatie of de winst in de wacht sleept, kan dat je organisatie veel brengen. Voor zowel opdrachtgevers als agencies. We zetten de voordelen voor je op een rij:
De DDMA Customer Data Awards bestaan dit jaar wederom uit twee delen: