Categorie

Data Transformation

Deze categorie is bedoeld voor organisaties die een volledige datatransformatie hebben ondergaan binnen de gehele organisatie, waardoor ze meer marketing kunnen bedrijven op basis van data en analytics. Hieronder lees je hoe je een case voor deze categorie kunt inzenden.

Procedure & Format

Doorloop om een case in te zenden de volgende stappen:

  1. Vraag het caseformat aan.
    Caseformat aanvragen
  2. Vul het inzendingsformat in.
  3. Upload het format via onderstaand formulier.

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

 

Eigenschappen van kansrijke cases

  • Data en analytics zijn gecentraliseerd en geïntegreerd in besluitvorming in alle facetten van marketingstrategieën en –disciplines, zoals marketing, legal, it, etc.
  • Er wordt actief gebruikgemaakt van data vanuit klantgedrag. Er wordt proactief ingespeeld op klantwensen middels voorspellende technieken
  • Er bestaat een combinatie van verschillende implementaties van technologieën die het mogelijk maakt om resultaten op schaal te realiseren.
  • In de transformatie is zorgvuldig aandacht op verschillende gebieden aan aanpak, strategie, managementstijl, proces, mensen, systemen, cultuur.
  • Meetbare resultaten en vooruitgang

Belangrijke data

15 april 2025
Opening inzendingen

18 september 2025
Deadline inzending cases

9 oktober 2025
Bekendmaking genomineerden

28 oktober 2025
Jurydag live op het DDMA-kantoor met presentaties van genomineerden aan de jury

11 november 2025
Online Digital Talk met presentaties van de genomineerden

27 november 2025
De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Awards tijdens DDMA NEXT

Aanmelden 2025 | Data Transformation

E-mailadres(Vereist)
Max. bestandsgrootte: 54 MB.

Wil je meer weten over hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan ons privacy statement.