De privacy-first organisatie – hoe marketing, data en legal elkaar versterken
AI Bullshit Bingo
Marketingteam van de toekomst (interactieve paneldiscussie)
Opening door DDMA-directeur Judith Oude Sogtoen
Borrel
Inloop
Opening door tech-journalist Anic van Damme
Pauze
Marketing in 2030
Bij marketing draait het allang niet meer alleen over het juist inzetten van kanalen. Marketing gaat over het in beweging brengen van mensen. Over keuzes durven maken over maatschappelijke vraagstukken. Over het optimaal inzetten van data en technologie en het voortdurend testen, aanpassen, testen, bijstellen. Ons vak neemt een steeds centralere rol in binnen organisaties. En dat maakt het werk van marketingleiders interessanter én complexer. Een dag is zo gevuld met hypes en relletjes, maar daarmee breng je je organisatie geen stap verder. Vooruitkijken is een must. Daarom schetst Diana Janssen als aftrap van DDMA NEXT de pijlers waarop jouw marketingstrategie in 2030 moet zijn gestoeld.