Ingrid van der Chijs

Ingrid van der Chijs begon haar carrière als journalist en specialiseerde zich in digitale media. Ze lanceerde verschillende digitale merken en platformen voor onder meer Sanoma, RTL, Ahold en Ahold USA. Als Lead Marketing Development & Experts van Rabobank is ze verantwoordelijk voor een multidisciplinair team van experts, met een sterke focus op digitale (performance) strategie en AI decision making.

Diana Janssen

Diana Janssen is directeur van DDMA, de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. Zij werkt al ruim 25 jaar in media en marketing en heeft in deze periode alle belangrijke ontwikkelingen in digitalisering, data en tech meegemaakt in allerlei verschillende rollen: van manager en consultant tot analist en strateeg. Naast DDMA zet Diana zich actief in voor zelfregulering bij de Stichting Reclame Code en als voorzitter van stichting Postfilter.

Sarah Reintjes

Sarah Reintjes werkt al meer dan 20 jaar als onafhankelijk consultant op het gebied van marketing, digital transformatie, retail media, data en technologie voor opdrachtgevers als Microsoft, Ebay, Ahold Delhaize en Jumbo Supermarkten. Ook is zij Lecturer Business, Law & Ethics aan de Universiteit van Amsterdam en Lecturer Media Psychology aan de Hogeschool van Amsterdam.

Philippe Stulens

Na een academische loopbaan als docent (1989 – 1995) aan de Hogeschool Limburg, begon Philippe als intercedent bij Flex Interim, een Belgische Randstad dochter. In 2004 werd hij marketingdirecteur van de Randstad Groep in België, waar hij samen met zijn team de merken Randstad, Tempo-Team en Risesmart ontwikkelde tot marktleidende merken. In 2020 maakte hij de overstap naar Randstad Groep Nederland, waar hij de functie van Chief Marketing Officer vervult. In die rol is Philippe Stulens lid van het directieteam van Randstad Groep Nederland.

Martijn Poulus

Martijn Poulus is in-house advocaat en senior legal counsel bij DDMA. Hij is gespecialiseerd in juridische aspecten van reclame en marketing met een sterke focus op het internet. Hij werkte eerder bij een groot advocatenkantoor. Naast zijn werk als advocaat is Martijn als docent verbonden aan de afdeling privaatrecht van de rechtenfaculteit van de Universiteit van Amsterdam. Verder publiceert Martijn regelmatig in vaktijdschriften en is hij documentatieredactielid van Mediaforum, tijdschrift voor media- en communicatierecht. Hij verzorgt ook vaak lezingen. Bijvoorbeeld over juridische aspecten van reclame op het internet en in de metaverse.

Hilary Richters

Hilary Richters is Director bij Deloitte en de Lead van het Deloitte Digital Ethics-team. Hilary heeft dit team opgezet en is de initiatiefnemer van het Digital Ethics-programma. Dit programma helpt organisaties maatschappelijke waarden op een praktische manier te begrijpen en in hun werkwijze op te nemen, met tools om vanuit een moreel kompas naar de inzet van data en technologie te kijken. Daarnaast is Hilary op de werkvloer en in haar privéleven een pleitbezorger van meer inclusie en diversiteit.

Benedict Evans

What matters in tech? What’s going on, what might it mean, and what will happen next? 

I’ve spent 20 years analysing mobile, media and technology, and worked in equity research, strategy, consulting and venture capital. I’m now an independent analyst. Mostly, that means trying to work out what questions to ask. 

I write essays about things I’m trying to understand, and a weekly newsletter with over 170,000 subscribers, and give presentations pulling together these ideas.

Anic van Damme (moderator)

Als presentator en journalist maakt Anic van Damme tv-programma’s en podcasts over technologie en innovatie en helpt bedrijven met hun content strategie. Dat doet ze onder andere voor Accenture, Signify & Eneco.

Eerder werkte ze voor NOS, NOS op 3 en Bright, het tech-platform van RTL.

De documentaire ‘Waterstof, onze nieuwe energie?’ die ze presenteerde werd afgelopen najaar uitgezonden op National Geographic.

Anic is dol op tech die wereld vooruit helpt. Ze wil graag zoveel mogelijk mensen enthousiasmeren voor de nieuwste technologische innovaties en wat voor impact die hebben op ons leven.