De toekomst van marketing in het AI-tijdperk

Job van den Berg

14:00 - 14:40

Generatieve AI lijkt de eerste technologie die over echt alle lagen, afdelingen en sectoren heen verandering brengt in organisaties. Maar wat betekent die verandering voor je marketingmix? Hoe kan AI echt voor jou, je team en je marketingstrategie werken? Op basis van inzichten uit zijn bezoek aan Silicon Valley in november en tal van praktijkvoorbeelden, biedt Job een helder beeld van de (on)mogelijkheden. Hij zal niet alleen vertellen hoe je AI kunt inzetten om direct meer impact te maken, maar ook welke toekomstige trends je als marketingbeslisser in de gaten moet houden

Job van den Berg

co-founderThe AI Group & The Automation Group

Job van den Berg is co-founder van de bedrijven Ai.nl en softwarebedrijf The Automation Group. Hij was eerder data director bij Kantar, Sanoma en DPG Media en is voormalig DDMA commissielid van de Data, Decisions & Engagement commissie. Job is presentator van de AI-serie AI at Work (DPG Media/BusinessWise) waar hij met bedrijven in gesprek gaat hoe en waarom ze AI inzetten. Hij schreef meerdere boeken over AI waaronder het recent verschenen Handboek AI Strategie en deelt geregeld zijn inzichten in de landelijke media.