Human Context: de missing link om meer uit je data te halen. En de rol van marketing!

Aljan de Boer

Net zoals woorden betekenis krijgen in een zin, krijgt data betekenis in de juiste context. In deze presentatie verkent Aljan de Boer een aantal belangrijke sociaal-culturele trends: veranderende behoeften van mensen en ontwikkelingen in de maatschappij die ons helpen nieuwe kansen te ontdekken. Hij laat zien hoe het toevoegen van de menselijke factor aan data-analyse en technologische ontwikkelingen leidt tot dieper inzicht en betere beslissingen. Marketeers spelen hierin een essentiële en unieke rol. Zij stellen hun organisaties niet alleen in staat om data en tech beter te begrijpen, maar ook echt te benutten voor strategische groei. 

Aljan de Boer

Head of Inspiration TrendsActive en Community DirectorInstitute for Real Growth

Aljan de Boer is Head of Inspiration bij TrendsActive, een trend consultancy uit Utrecht dat sociaal-culturele trends inzet om merken relevant te houden. Daarnaast is Aljan Community Director bij het vooraanstaande Institute for Real Growth waar hij een community runt van 500 global CMO’s. Hij is veel gevraagd spreker in binnen- en buitenland.