Marketingteam van de toekomst (interactieve discussie)

Martijn van Vreeden & Jip van de Meent & Arnold Moeken & Maartje Bersi & Leonne Nijenhuis & Rick van der Westen & Joffrey Hoijer & Brenda van den Berg & Fred van Westerop

13:10 - 14:00

Wendbaarheid en het bijhouden van kennis en vaardigheden zijn dé grootste uitdagingen voor marketingteams, blijkt uit de DDMA Barometer 2023. En het creëren van een datagedreven cultuur komt in ons Data-Driven Marketing Onderzoek al jaren terug als grootste pijnpunt. Aan de hand van deze én andere opvallende inzichten uit actueel DDMA-onderzoek gaan we daarom het gesprek aan. Met experts op het podium én met jou als expert in de zaal. Om samen antwoorden te formuleren op de vraag die alle marketingleiders bezighoudt: hoe ziet het marketingteam van de toekomst eruit?

We doen dit aan de hand van scherpe stellingen, met steeds een voor- en tegenstander. Fred van Westerop (Blend360) en Brenda van den Berg (KPN) van de DDMA Expertgroep Marketingteam van de Toekomst leiden elke stelling in. Onder meer deze mensen met een mening pakken de microfoon:

  • Maartje Bersi, Brand Manager, SNS Bank
  • Jip van de Meent, Jr. strategist, Dentsu Creative
  • Arnold Moeken, Senior manager Leden en Relatie, ANWB en lid DDMA Commissie Data, Decision & Engagement
  • Martijn van Vreeden, Freelance digital analytics consultant en voorzitter DDMA Commissie Digital Analytics
  • Leonne Nijenhuis, Chapter Lead Digital Marketing, VGZ
  • Rick van der Westen, Directeur Marketing & Communicatie, Yacht/BMC en lid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst
  • Joffrey Hoijer, Freelance marketingstrateeg en lid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst

Lees en luister ook:

Martijn van Vreeden

Freelance digital analytics consultantVoorzitter DDMA Commissie Digital Analytics

Jip van de Meent

Jr. strategistDentsu Creative

Arnold Moeken

Senior manager Leden en RelatieANWB en lid DDMA Commissie Data, Decision & Engagement

Maartje Bersi

Brand managerSNS Bank

Leonne Nijenhuis

Chapter Lead Digital MarketingVGZ

Rick van der Westen

Directeur Marketing & CommunicatieYacht/BMC en lid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst

Joffrey Hoijer

Freelance marketingstrateeglid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst

Brenda van den Berg

KPNSr. Marketingmanager Campaigning & Online en lid van de DDMA Expertgroep Marketingteam van de Toekomst

Fred van Westerop

Sales DirectorBlend360 / Engagement Factory en lid van de DDMA Expertgroep Marketingteam van de Toekomst