Marketingteam van de toekomst (interactieve discussie)
Wendbaarheid en het bijhouden van kennis en vaardigheden zijn dé grootste uitdagingen voor marketingteams, blijkt uit de DDMA Barometer 2023. En het creëren van een datagedreven cultuur komt in ons Data-Driven Marketing Onderzoek al jaren terug als grootste pijnpunt. Aan de hand van deze én andere opvallende inzichten uit actueel DDMA-onderzoek gaan we daarom het gesprek aan. Met experts op het podium én met jou als expert in de zaal. Om samen antwoorden te formuleren op de vraag die alle marketingleiders bezighoudt: hoe ziet het marketingteam van de toekomst eruit?
We doen dit aan de hand van scherpe stellingen, met steeds een voor- en tegenstander. Fred van Westerop (Blend360) en Brenda van den Berg (KPN) van de DDMA Expertgroep Marketingteam van de Toekomst leiden elke stelling in. Onder meer deze mensen met een mening pakken de microfoon:
- Maartje Bersi, Brand Manager, SNS Bank
- Jip van de Meent, Jr. strategist, Dentsu Creative
- Arnold Moeken, Senior manager Leden en Relatie, ANWB en lid DDMA Commissie Data, Decision & Engagement
- Martijn van Vreeden, Freelance digital analytics consultant en voorzitter DDMA Commissie Digital Analytics
- Leonne Nijenhuis, Chapter Lead Digital Marketing, VGZ
- Rick van der Westen, Directeur Marketing & Communicatie, Yacht/BMC en lid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst
- Joffrey Hoijer, Freelance marketingstrateeg en lid DDMA Expertgroep Marketingteam van de toekomst
Lees en luister ook: