Logo DDMA Next
To main content To navigation
  • Home
  • Nieuws
  • Customer Data Awards
    • Case indienen
    • Digital Talk: 2025
    • Caseformat aanvragen
    • Jury
  • Partners
  • Terugblik
    • Terugblik 2024
    • Terugblik 2023
    • Terugblik 2022

GX Software

Gepost op 11 september 2024 te 3:17 pm.

Geschreven door Bob

Als marketing data-experts zijn wij overtuigd van de kracht van geïntegreerde data-oplossingen. Met behulp van Cloudoplossingen, Customer Data Platforms (CDP), Artificial Intelligence (AI), Business Intelligence (BI) en marketingtechnologie helpen we je om marketing- en commerciële doelstellingen op een effectieve manier te bereiken. GX integreert, klantdata in het hart van je organisatie- en besluitvormingsprocessen. Dat doen we voor nationale en internationale toonaangevende organisaties. Van telco tot retail, van B2B marktleiders tot onderwijsinstanties. Onze klanten hebben één eigenschap gemeen: de ambitie om door intensief partnerschap te werken aan online klantbeleving.

Pega

Gepost op 19 juni 2024 te 4:57 pm.

Geschreven door marco

Google

Gepost op 30 juni 2022 te 10:17 am.

Geschreven door marco

De missie van Google is om alle informatie ter wereld te organiseren en universeel toegankelijk en bruikbaar te maken. Met producten en platforms zoals Search, Maps, Gmail, Android, Google Play, YouTube en Chrome speelt Google een rol van betekenis in het dagelijks leven van miljarden mensen en is Google uitgegroeid tot een van de meest bekende bedrijven in de wereld. Google is een dochteronderneming van Alphabet Inc.

Capgemini

Gepost op 18 mei 2022 te 4:48 pm.

Geschreven door Bob

De wereld om ons heen verandert sneller dan ooit tevoren. En de consument verandert mee. Geïnspireerd door technische ontwikkelingen. Gegrepen door de noodzaak van verduurzaming. En verleid door nieuwe toetreders, met nieuwe klantervaringen. De enige manier om te blijven floreren, is onszelf continu uitvinden.

Dat begint bij het centraal zetten van de klant. Customer First noemen we dat bij Capgemini. Hoe krijgen en houden we een persoonlijke band?

Dankzij data kunnen we dat beter dan ooit. En de klant verwacht dat ook. Dat we beter weten wat hij wil dan hijzelf. Op basis van kennis gaan forward thinking bedrijven continu de dialoog aan met hun klanten. Met nieuwe producten, nieuwe diensten, nieuwe ervaringen. Zo ontstaat een persoonlijke, steeds evoluerende klantrelatie. En dat is de sleutel tot duurzame groei.

Wij bieden onze klanten hierbij alle nodige ondersteuning. Met strategische consulting. Met customer experience design op maat. Met Insights & Data. En met onze andere capabilities op het snijvlak van business en technologie. Alles gericht op de klant. Customer First.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
DDMA logo
Copyright © DDMA 2025
  • Privacy Statement