Nieuwe regels, nieuwe realiteit in advertising: zo benut je als marketeer de mogelijkheden in 2025
De toekomst van marketing in het AI-tijdperk
Human Context: de missing link om meer uit je data te halen. En de rol van marketing!
Frank de Vries
Frank de Vries is teamlead en senior legal counsel bij DDMA, waar hij leden in de volle breedte ondersteunt: van post, telemarketing, email, tot digital advertising, – measurement en AI. Hij heeft het in bijzonder aandacht voor de verantwoorde inzet van technologie. Daarnaast richt Frank zich op public affairs en het versterken van de samenwerking met toezichthouders, ministeries en Europese instituten.
Dirk Melief
Dirk Melief is als senior director Digital & Data Marketing werkzaam bij het internationale databureau Artefact. Daar geeft hij leiding aan een 25-koppig team dat zich richt op uiteenlopende klanten in e-commerce, FMCG, retail, B2B en travel. Dirk heeft meer dan 12 jaar ervaring in Data & Digital Marketing, met ervaring aan zowel de klantzijde (onder meer bij Essent), de tech-zijde (Google) én de agency-zijde.
Job van den Berg
Job van den Berg is co-founder van de bedrijven Ai.nl en softwarebedrijf The Automation Group. Hij was eerder data director bij Kantar, Sanoma en DPG Media en is voormalig DDMA commissielid van de Data, Decisions & Engagement commissie. Job is presentator van de AI-serie AI at Work (DPG Media/BusinessWise) waar hij met bedrijven in gesprek gaat hoe en waarom ze AI inzetten. Hij schreef meerdere boeken over AI waaronder het recent verschenen Handboek AI Strategie en deelt geregeld zijn inzichten in de landelijke media.
Aljan de Boer
Aljan de Boer is Head of Inspiration bij TrendsActive, een trend consultancy uit Utrecht dat sociaal-culturele trends inzet om merken relevant te houden. Daarnaast is Aljan Community Director bij het vooraanstaande Institute for Real Growth waar hij een community runt van 500 global CMO’s. Hij is veel gevraagd spreker in binnen- en buitenland.