Nieuws

Het programma is rond: tot 30 november!

22 november 2023

Over een week is het zover! Op donderdag 30 oktober organiseren wij de tweede editie van DDMA NEXT. We kijken uit naar je komst! Om je alvast voor te bereiden op je bezoek, hebben we hieronder elk onderdeel van het programma voor je uitgelicht.

Het marketingteam van de toekomst (interactieve discussie)

Aan de hand van inzichten uit actueel DDMA-onderzoek gaan we het gesprek aan over dé vraag die marketingleiders op dit moment bezighoudt: hoe ziet het marketingteam van de toekomst eruit? Aan de hand van prikkelende stellingen met voor- én tegenstanders, waaronder Peggy Kaal (SNS Bank), Jip van der Meent (Dentsu Creative), Arnold Moeken (ANWB) en Martijn van Vreeden (digital analytics consultant).

De privacy-first organisatie

De eisen voor veilig en verantwoord gebruik van data en technologie zijn de afgelopen 10 jaar veel strenger geworden. Voor veel organisaties is dit een uitdaging. Hoe zorg je dat je de privacy van je klanten waarborgt zonder innovatie af te remmen? Hoe word je een echte privacy-first organisatie? DDMA’s legal counsels Naomi van der Louw en Romar van der Leij leggen het je haarfijn uit en gaan het gesprek aan met de zaal.

AI Bullshit Bingo

Niemand kan nog om kunstmatige intelligentie heen. Media, LinkedIn-tijdlijnen en events stromen vol met zin en onzin over AI. Daarom prikken we in samenwerking met de denkers en kunstenaars van SETUP door de grootste mythes over AI, met een heuse AI Bullshit Bingo. Speel je mee?

De beste datagedreven merken van 2023

De DDMA Customer Data Awards zijn dit jaar voor het eerst onderdeel van DDMA NEXT. De winnaars van de Awards betreden het podium om de middag feestelijk af te sluiten én tastbare inspiratie te bieden. Zo krijg je uit eerste hand een kijkje in de aanpak van de beste datagedreven merken van het jaar. Kanshebbers voor een podiumplek zijn: Eneco, Louwman, Het Concertgebouw en Omoda.

Bekijk het tijdschema hier.