Laura Bouman
Bij medialab SETUP doen we samen met makers en ontwerpers onderzoek naar de impact van technologie op onze samenleving. Met een kritische maar humoristische signatuur vertalen wij complexe thema’s op een manier die voor iedereen begrijpelijk is. In de kunsten, maar ook op de vloer bij overheden of in het onderwijs. Zo kunnen we samen de mogelijkheden van nieuwe technologie vieren, maar ons ook wapenen tegen de risico’s.
De beste datagedreven merken van 2023
De privacy-first organisatie – hoe marketing, data en legal elkaar versterken
AI Bullshit Bingo
Marketingteam van de toekomst (interactieve discussie)
Opening door Judith Oude Sogtoen (directeur DDMA) & Anic van Damme (Moderator)
Borrel
(meer sprekers volgen)
Pauze
Marketing in 2030
Diana Janssen
Diana Janssen is directeur van DDMA, de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. Zij werkt al ruim 25 jaar in media en marketing en heeft in deze periode alle belangrijke ontwikkelingen in digitalisering, data en tech meegemaakt in allerlei verschillende rollen: van manager en consultant tot analist en strateeg. Naast DDMA zet Diana zich actief in voor zelfregulering bij de Stichting Reclame Code en als voorzitter van stichting Postfilter.