Borrel

Pauze

Diana Janssen

Diana Janssen is directeur van DDMA, de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, service en sales. Zij werkt al ruim 25 jaar in media en marketing en heeft in deze periode alle belangrijke ontwikkelingen in digitalisering, data en tech meegemaakt in allerlei verschillende rollen: van manager en consultant tot analist en strateeg. Naast DDMA zet Diana zich actief in voor zelfregulering bij de Stichting Reclame Code en als voorzitter van stichting Postfilter.

Inloop

Anic van Damme (moderator)

Als presentator en journalist maakt Anic van Damme tv-programma’s en podcasts over technologie en innovatie en helpt bedrijven met hun content strategie. Dat doet ze onder andere voor Accenture, Signify & Eneco.

Eerder werkte ze voor NOS, NOS op 3 en Bright, het tech-platform van RTL.

De documentaire ‘Waterstof, onze nieuwe energie?’ die ze presenteerde werd afgelopen najaar uitgezonden op National Geographic.

Anic is dol op tech die wereld vooruit helpt. Ze wil graag zoveel mogelijk mensen enthousiasmeren voor de nieuwste technologische innovaties en wat voor impact die hebben op ons leven.